Thursday, October 14, 2010

confiuss..

Baru habis meeting.Separuh hari di bilik mesyuarat, tk sempat buat apa-apa.Tp, sekurang-kurangnya..bagus jugak meeting.Bnyk benda yg dibincangkan bersama.

Bnyk yg dibincangkan ..berkait dengan soal perjawatan.Antara yg plng menarik minat aku adalah berkenaan dengan peluang sambung belajar.Dimaklumkan bahawa HEI memohon 4 tempat untuk Master dan 1 tempat utk PHD.Tergugat sebenarnya.Hati jadi berbelah bahagi.Aku memohon TPM dan dikhabarkan memang akan dapat tawaran tue.Risikonya, terpaksa resign.Actually, aku mencari peluang yg lebih cepat utk aku peroleh.Adakah aku dianggap terburu-buru??Entahlah..

Bukan apa,sblm ni aku mengharapkan adanya peluang sambung blaja dr HEI..tp thn lepas tkde.So, bila dngr thn depan ada peluang tu..hati aku dh mula berbelah-bahagi.Nk accept TPM or..yg HEI.Dari segi advantage..memang bagus yg HEI la.Tk berisiko.Cuti bergaji penuh.Tp, takut nanti Dr.Rahimi and management CITu khususnya HEA marah plak kt aku if aku tolak TPM.Seolah-olah aku dan sekat peluang orang lain.Macam mana ni???Pening la..Before this, aku dah mintak petunjuk dr Allah..dah nekad dngn TPM.Sebelum ni..twrn sambung blaja HEI tkdek lagi..Adusss....confius..very2 confius..

Ya Allah..aku harap agar Engkau berikan panduan dan petunjuk pada aku.Kalau boleh, sebelum surat TPM keluar..

No comments: