Monday, February 1, 2010

Cacamarba

Alhamdulillah, hari ni berjaya siapkan dua bahan untuk ceramah (tazkirah pelajar).
Satu tajuk Peranan Ibadah Dalam Kehidupan Muslim dan satu lagi Valentine's Day.
Kalau ikutkan, tajuk kedua pasal Peranan Solat tp aku tukar..memandangkan dah disentuh dalam bab peranan ibadah. Rasa perlu untuk highlightkan tentang Valentine's Day ni.Sekurang-kurangnya student dapat maklumat and tak celebrate lagi.Itu tanggungjawab cukup besar tue.
Last week, syukur student dapat terima kehadiran dan penyampaian aku.Moga-moga mereka mendapat sedikit sebanyak manfaat dan input dari apa yang telah aku sampaikan.
Hari ni, hubby hantar n jemput dari ofis.Bahagia and suke sngt.Tak perlu hadapi traffic jammed yang membuatkan aku gementar dan tidak selesa.Baru tepon hubby, diorang dah on da way...
Ada satu perkara yang membuatkan aku rasa sedikit confius.Ada satu panggilan tu asyik buat miss call jer.Bila aku jawab, diabgtau nk cakap dengan org lain.Pastu call lagi..Then, my hubby yg angkat,terus terdiam. Harap2 memang tersalah nomborlah..Jangan ada sebarang niat jahat. Bukan per, sejak dok UiTM Shah Alam ni, no.hand phone dah tak jadi PnC lagi.Ada kat mana-mana..aku pun faham, itu semua untuk keperluan jabatan.But, rasa tak selesa jugak.Bukan nak bersangka buruk,cuma kadang-kadang kena berhati-hati.

No comments: