Wednesday, September 16, 2009

Photo Oh Photo

Terasa begitu penat hari ini.Entahlah..mengapa.Mungkin ini tanda-tanda aku sedang mengalami burnout kot. Almaklumlah, lusa dah nak bercuti. Balik raya kat kampung.Ye..yeee..bestnyer.
Aku tak faham sangat dengan diri sendiri.Terkadang rasa macam terlebih rajin dan kadagkala malas yang melampau-lampau. Teruk betul, kan??kan?? Blog ni pun, aku ni malas sangat nak update. Sering ketandusan idea. Kalau blog orang lain, semernye best dan menarik.Banyak gambar-gambar..Tapi aku plak???Faham-fahamje la cmner..Semernya sentence, mana ada gambar. Untuk makluman, sebenarnya aku ni bukan jenis yang suka ambik gambar. Gambar sendiri pun takdek, apatah lagi gambar orang lain dan benda lain. Penyakit malas bergambar ni memang dari dulu lagi. Seingat aku la, sepanjang aku sekolah menengah, kat universiti dan tempat kerja dulu-dulu, brapa keping sangat jer gambar yang aku simpan. Kalau snap pun, tumpang kamera orang dan sampai sudah aku tak ambik.Biarlah, kenangan kat diorang jer.
Kalau nak tahu, gambar konvo tahun 2005 pun masih belum di'frame'kan lagi.Still dok dalam plastik kuning dulu...hehehee..teruk betulla. Tiga tahun lebih aku kahwin, pun sama. Belum frame pun gambar kahwin.Pergi mana-mana tempat yang best ker, function yang penting ker, aku tak pernah ambik gambar.Tak beria pun coz dah tahu, kalau ambik pun bukan buat benda.Paling tidak, dok terperuk dalam kotak kat bilik stor.hihiiii....
My hubby pun sama gak cam aku. Kira kitorang ni memang pasangan yang serasi dan sepadan.Sama-sama jenis yang tak suka berposing n simpan gambar.Kami takdek pun lagi gambar bertiga (aku+hubby+baby Asma'). So, azam aku raya ni, nak snap gambar bertiga dan nak gantung kt rumah sebagai kenangan.Harap-harap jadi ler..jangan sekadar angan-angan kosong jer yer...

No comments: