Sunday, June 13, 2010

Aku, Dia & Kamu

Aku masih tak ngantuk..Dalam dok sajer2 surf internet, terjumpa blog seorang rakan lama..ex naimian..rupa2nya dier pun dok blaja kt uitm.Patutla ada skali tu, pernah nampak cam dier..ingatkan pelanduk dua serupa..

Seronok baca catatan dier..penuh ceriter n info.Blog yang menarik..My blog??huhuu..biasa2 jer.Aku menulis untuk mencatat perkembangan sendiri.Kadangkala adaler selitkan jugak dengan tazkirah2 ringkas.

Ermm..bila tengok luaran, rupanya tak sama ngan apa yang dialami.Cam my friend tu, zahirnya nampak dier ok sngt..rupanya..bila baca catatan dia..bnyk gk ujian hidup yang perlu ditempuh.Aku tersangat yakin, dia cukup kuat untuk menghadapi segala mehnah itu.Sebab tu Allah pilih dia..she's strong.

Apapun aku bersyukur sangat2 dengan kehidupan aku sekarang..Punya kerjaya tetap, suami yang penyayang, anak yang comel..Moga Allah sentiasa melindungi kami dan memberikan hasanah di dunia dan hasanah di akhirat buat kami..Aku, Dia & Kamu...moga kekal hingga ke syurga..

No comments: