Sunday, May 9, 2010

Rasa Hati Seorang Ummi..


Hari ni,bangun awal2 pagi..rasa bahagia n hepi semacam jer.Terharu pun ada. Asma' bangun lg awal, puas tido kot coz mlm td dier tido awal.hehe..

Dia masuk bilik, bgtau .."Ummi..nadiah (hadiah)..selamat hari ibu" sambil hulurkan set penjagaan diri Secret Garden..huhuu..benar-benar rasa terharu sngt. Daripada nk sambung tido, terus bangkit,gosok gigi n peluk Asma' & abahnye..hehehe...Betul2 suprise..ingatkan hubby tk belikan apa2..tp tkdek lah nk merajuk ke apa.Faham..skrng ni poket agak kempis..ada beberapa perkara yg menjadi autoriti..so, tk kisah pun kalau tk kasik lagi..Tp, bila hubby bagi hadiah tu, rasa benar2 terharu la..huhuuuu..Tie sayang abang sangat-sangat...

Ya Allah, aku benar2 bersyukur padaMu. Aku mengharapkan kebahagiaan ini berkekalan. Kasih buat suami dan puteri tercinta, hanya Allah sahaja yang tahu. Tapi, aku insafi..kasih sayangku padaMu sentiasa di puncak..Harta & anak2 adalah perhiasan dan ujian dunia..Jauh di lubuk hati, aku takut..takut andai kau turunkan ujian ..n aku tak berdaya untuk memikulnya..Mohon dijauhkan Ya Allah..Na'uzubillah.

Harapanku, semoga kebahagiaan kami berkekalan. kasih sayang antara kami sentiasa subur dan mekar..berteduh di bawah naungan kasih sayang dan keredhaanMu..mg aku sempat melihat anakku membesar dengan sempurna dan menjadi anak soleh dan solehah..

No comments: